CAFETARIA LILI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 109 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Lili. Meer weten? Ontdek meer

9 jun 2026 om 21:42 Heerlijk gegeten, pluim voor Lilly
4 jun 2026 om 7:34 Altijd goed eten, en snelle levering
31 mei 2026 om 19:19 Altijd super lekkere patat en snacks!
17 mei 2026 om 21:19 Was lekker en goed verpakt
3 mei 2026 om 18:08 het was niet goed verpakt, het zag er smerig uit.
3 mei 2026 om 10:11 het was allemaal toppie. we bestellen weer.
28 apr 2026 om 21:54 Bereklauw pinda besteld, werd Bereklauw speciaal
27 apr 2026 om 17:44 het smaakte goed maar daar blijf t ook bij
19 apr 2026 om 21:18 altijd lekker eten van Lilly!
9 apr 2026 om 7:04 wederom goede kwaliteit eten, dank Lilly!
7 apr 2026 om 20:05 Cafetaria Lili is the Best! Always well made food and the drinks are kept cold. Amazing place.
2 apr 2026 om 21:10 Eten was goed! had extra sausjes erbij terwijl ik zonder sausjes had besteld. Heel aardig dankjewel!