CAFETARIA LILI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 109 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Lili. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 19:04 Alles was goed verzorgd. We zouden jullie zeker aanbevelen.
19 jun 2026 om 21:28 As always the best Cafetaria! Note: son’t use Cheddar it’s an awful cheese, use Gouda! Thank you!
17 jun 2026 om 17:52 smaakte lekker, en goed verpakt
17 jun 2026 om 6:31 het eten was goed en lekker warm goed verpakt raad de zaak zeker aan
16 jun 2026 om 21:47 heerlijk gegeten, wederom. pluim voor Lilly
9 jun 2026 om 21:42 Heerlijk gegeten, pluim voor Lilly
4 jun 2026 om 7:34 Altijd goed eten, en snelle levering
31 mei 2026 om 19:19 Altijd super lekkere patat en snacks!
17 mei 2026 om 21:19 Was lekker en goed verpakt
3 mei 2026 om 18:08 het was niet goed verpakt, het zag er smerig uit.
3 mei 2026 om 10:11 het was allemaal toppie. we bestellen weer.
28 apr 2026 om 21:54 Bereklauw pinda besteld, werd Bereklauw speciaal